Las Vegas baby - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Tim America - WaarBenJij.nu Las Vegas baby - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Tim America - WaarBenJij.nu

Las Vegas baby

Door: timamerica

Blijf op de hoogte en volg Tim

17 September 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Donderdag met Sjoerd en vincent vertrokken op onze reis met als eerste bestemming las Vegas! Vincent had een iets latere vlucht maar om half 9, 9 uur eerder dan thuis in Nederland waar het half 6 de volgende ochtend was, iedereen ingecheckt en uitgeld op bed in ons hotel.
gisteren vooral gelopen over las Vegas boulevard oftewel ' de strip'. Natuurlijk alle gigantische hotel/ casino's in gelopen, MGM grand (eerste dollar in de automaten gestopt, en er weer uitgekregen!),  Excallibur (middeleeuws kasteel thema), het luxor ( megagrootte piramide) Mandalay bay (tropisch tintje) en tot slot the mirrage waar Sjoerd nog een itch uit het verleden had, hij wilde heel graag nog eens het buffet proberen en dat hebben we dus gedaan, jezus wat luxe!!
Je kunt hier eten wat je wilt, uit elke wereldkeuken dan ook kun je vers een maaltijd laten maken en dat hebben we geprobeerd tot we ongeveer uit elkaar ploften en naar huis konden rollen. Ik heb het gehouden bij wat Italiaans, Mexicaans, Amerikaans, bbq, een chicken bar, een won ton soepje en natuurlijk de dessert corner onder het genot van de limitless refill (amerikaans) op mijn koude drankje.
Las Vegas komt pas echt op gang na  zonsondergang, overal lopen mensen verkleed en wordt er geflyerd voor clubs, de ene nog extravaganter dan de andere. na een mooie fontijnshow bij Bellagio 's nu kapot het bedje in.
Onze plannen zijn om vandaag (zaterdag) en morgen precies hetzelfde te doen maar dan bij de nog grotere casino's ; the Bellagio Ceaser's  palace e.a. Waarna we maandag ons busje/slaapplek oppikken en de natuurparken gaan opzoeken, beginnend bij the Grand Canyon en dan verder.
Hopelijk hebben jullie het niet te zwaar in Nederland nu de vakantie er op zit, jullie begrijpen het wel, zo'n wereldreis; iemand moet het doen;p

Ps; fastfoodcount staat op 2
Subways 1
Bagels street 1
PS2: foto's volgen, zijn wat moeilijk up te loaden hier

• 17 September 2011 - 19:10

Dian:

Tim leuk om te lezen, de bagels nog wat magertjes, die vond ik zo heerlijk met fresh cheese. Lekker genieten jullie, tot volgend verslag, xxxx