Leaving Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Tim America - WaarBenJij.nu Leaving Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Tim America - WaarBenJij.nu

Leaving Las Vegas

Door: timamerica

Blijf op de hoogte en volg Tim

22 September 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

17-9

Vandaag de casino's van bellaggio, new York new York en Paris bezocht. Bij MGM grand kwamen we Mike Tyson tegen en konden we een nieuwe tv serie kijken die nog niet op tv uit is gekomen en deze beoordelen, 2 broke girls zal na de beoordeling van deze 3 criticasters helaas niet op tv verschijnen;p we kregen er wel een Starbucks tegoedbon voor die meteen ingeruild is voor een ijskoude frappucino, heerlijk bij temperaturen van nog steeds boven de 30 graden Celsius. Daarnaast een mooie deal kunnen sluiten waardoor we vanavond naar KA van cirque de soleil kunnen gaan, het beloofd een mooie show te worden!
En Het was een mooie show! Het bijzondere aan deze dansshow was dat het podium kon draaien in de ruimte waardoor acteurs het ene moment op een normale vlakke ondergrond acteerden, even later een 45 graden hoek een berg beklommen en nog later met behulp van touwen een steile muur als podium hadden. Verder was de 'stage' tot helemaal om de toeschouwers heengebouwd waardoor het leek alsof je midden in het schouwspel bevond. Via lange elastieken bungeejumpten ze soms tussen ons door. Moe maar voldaan in slaap gevallen.

Fastfoodcount; 3
+ del taco ofzo

18-9

Vandaag de laatste paar casino's aanschouwd; Ceaser's met zijn sterrenplafonds, THE venetian met ingebouwde kanaaltjes voor gondelrit (buiten ons budget), THE Winn en een megaluxe brunch in hotel Aria waar we van 1 tot 4 gelunched hebben, letterlijk gewacht tot we weer een beetje honger kregen. We hebben het nu wel gehad met alle fancy hotels en hebben alledrie zin om morgen de Toyota bus op te halen en Sin city achter ons te laten. Laatste avond en ons eerste biertje in amerika; legaal...
Gisteren in een toch wel exclusieve club; Pure, in Ceaser's palace met de voetjes van de vloer. Het was zo chique dat je op het toilet amper zelf hoefde te plassen, je kon na het toiletteren kiezen uit geurtjes, deootjes, hapjes en drankjes om weer helemaal topfit de dansvloer te betreden, beetje apart. Ook was het niet bepaald een studentenpubliek, Vincent en ik werden bij binnenkomst meteen belaagd door een groep vrouwen van rond de 50 ofzo; cougars;s Sjoerd had het mazzeltje dat hij even biertjes was gaan halen. Veilig thuisgekomen....

19-9 einde las Vegas

talloze megavette hotels bezichtigd, 3 dikke all you can eat buffets geproefd, 4 dagen lang tussen de voor sex-, strip- of wat dan ook- clubs flyerende mexicanen door gemanouvreerd, de supervette show KA gezien en nog veel meer mooie herrineringen verder verlaten we de grootste gokstad ter wereld en beginnen onze roadtrip.
Na wat administratieve zaakjes konden we ons ford busje genaamd 'wild flower'  meenemen en vertrokken we door een eindeloze woestijn richting Hoover Dam. Een paár mooie kiekjes genomen bij de Hoover dam waar nu ook een groot viaduct is gebouwd en dan voel je redelijk nietig tussen zo'n massale bouwwerken. Ons Roadtrip cd'tje (levels van vici) weer aan en doorkarren naar de grand Canyon waar we logeren op onze 1e KOA camping in Williams, Arizona.
Toch geen KOA camping of de stad Williams want  we konden bij een tank- eet- stop gratis op de parkeer plaats staan. Na een foutje in de bestelling kregen we gratis x-large pizza ipv normaal die we maar gedeeld hebben met 2 jongens die op de fiets van oceaan naar oceaan aan het fietsen waren, ze sliepen onder de sterrenhemel (klonk ook mooi maar met ratelslangen in de buurt toch liever tussen de boys in onze wild flower) Ze waren ons erg dankbaar :p onder het genot van een pizza en refill dr. Pepper naar aflevering van scrubs gekeken en in slaap gevallen.

• 23 September 2011 - 13:10

Koen:

haha facking mooi man. en wat een luxe man. echt van het ene luxe buffet naar het andere mega duur hotel, echt cool. heb je mike tyson ook nog ff uitgedaagd voor een sparwedstrijdje met je kickboks verleden:P ben blij dat je het zo naar je zin hebt met de boys in dat busje ;)
    dus vanaf nu mogen wij jou cougarmagnet noemen :).
    cheers

• 23 September 2011 - 13:32

Sjoerd:

Geweldig gasten!!! maar wel best gay hoor met zn 5en lepeltje-lepeltje.. Of noemen ze dat de devils pentagon?????

:P

veel plezier!