Sacramento - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Tim America - WaarBenJij.nu Sacramento - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Tim America - WaarBenJij.nu

Sacramento

Door: timamerica

Blijf op de hoogte en volg Tim

29 September 2011 | Verenigde Staten, Sacramento

25-7

Aangekomen in Sacramento, hoofdstad van californië. Besloten om westelijk te rijden ipv van naar greater Lake in het noorden om zo tijd en benzine te besparen. Naar een lokale Mall gereden om wat rond te kijken. O.a. Een boekwinkel genaamd Barnes en Noble Waar je eigenlijk de hele dag wil blijven zitten en lezen, hebben alle boeken behalve de bio van Federer:s verder even de Fastfoodcount opgekrikt en afgetopt met een ijsje bij coldstone, vergelijkbaar met een swirl in NL maar daar gooien ze er werkelijk alles doorheen. Ik had zelf de founder's favorite met; fudge, brownie, hazelnoot, vanille ijs, caramel en nog meer..
Verder worden we steeds meer skilled met het overgooien van de footbal, misschien dagen we binnenkort een paar hilbillies uit voor een potje.

Fastfoodcount: 9
Carls jr.
Panda express ( moest vincent een handje helpen)

26-9

Vandaag hebben we capitol State bezocht waar Arnold Schwarzenegger voorheen gouverneur was, helaas kwamen we arnie niet meer tegen. een rondje door de stad gelopen en het oogt allemaal best gezellig, wolkenkrabbers zijn niet zo groot en ondanks dat het de hoofdstad van californië is voor mijn gevoel niet echt een wereldstad.
Waren even onze dekens kwijt bij terugkomst maar aardige buuf had ze even op haar tafeltje gelegd#%^<$¥£?

Fastfood count: 10

Johnny rockets ( zweet patatoe fries), geen diepvriesburger maar vers klaargemaakt.

• 03 Oktober 2011 - 08:26

Koen:

he tim lachen man. Doe je ff rustig met die fastfood shit. fricking 10 al man...